• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • MallaMojs

Taco...ja, det blir ju över 30 kilo som ska bort här när det här är över Helst på en vecka

Haha, näe jag skojjade bara - hoppas att lite går av bara farten i början, men visst - delmål är ett måste!!

Tvillingtjejjer **vecka 26**
  • Winnertaco

Fru
    Nä, imorrn, ikväll ska jag äta fläskfilé Fast jag fortsätter ju imorrn igen, har ju gått ner hela 2 kg av 26...

Johanna 061223
  • Fru Indosaurie

ah men.
    Jag ska inte heller börja idag, jag ska äta makarongratäng
    Dessutom har vi inget att äta till mellanmål eller nåt. suck.
    Men efter strömsdal får det bli en shoppingtur.

Nu ska jag till tvättstugan

• CaMi

puck: Men oj vad du har varit duktig att gå ner i vikt! Jag skulle vilja ner kanske 20 kilo minst, men jag har noll motivation. Och har nog blivit sockerberoende till på köpet!

• pucken

som sagt de där byxorna är min största motivation så de kommer aldrig att slängas! jag ska egentligen inte klaga på att jag är tjock, jag är bara formlös

och jag överlevde påskmiddagen, trots svägerskans försök att få mig att känna mig som en usel mamma. jävla subba hon är.

• Fru Indosaurie

puck
    nää det ska du verkligen inte. Kan man komma i kläder från barnavdelningen så ska man vara tyst! Hemlis

Vad säger din svägerska då? hon måste ju ha problem med sig själv.

• pucken

cami
    för att hon själv är usel. och för att hon är avis på att jag är smal och inte hon och en massa andra saker, som att jag utbildar mig och är pysslig. jag älskar att reta gallfeber på henne

• pucken

fru
    ja, klart hon har. det tvivlar jag inte en sekund på. hon tjatar om att barn inte ska äta nötter när de är under ett år. nä, agge får inget med nötter i heller, så varför tjata? agge fick inte tårta, och då är man "dumma mamma" ja det gamla vanliga du vet.

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)