• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Winnertaco

Fru
    Träningen är ju en skillnad även för mig, på den där tiden jobbade jag knappt alls, och hade all tid i världen till att träna. Nu är det ju lite svårare att hinna med. Men vi klarar det ändå!

puck
    Oj, vad duktig du har varit och gått ned i vikt!

Johanna 061223
  • MallaMojs

Gomorron tjejjer... Har just ätit frukost - knäcke med påskskinka, mums

Hehe, ser att ni diskuterar vikt... Just just nu behöver jag ju inte bry mig men det kommer bli hårda tag sen - jag har tidigare gått ner nästan 15 kilo med hjälp av kost och promenader, så just hårdträning är jag inte beroenda av av den anledningen... Jag älskar dock sån gruppträning och hoppas att jag ska komma igång med det sennågon gång...har ju en heeel del kilon att bli av med sen

Tvillingtjejjer **vecka 26**
  • Fru Indosaurie

puck
    wow, helt otroligt!
    Jag har ju gått ner 15 kg förut men inte märkt nån skillnad, bara känt mig lika fet så för att få en sån där skillnad på byxorna så lär väl jag gå ner typ 40 kg Förvånad

• MallaMojs

Jag märkte inte helelr skillnad, men det var ju för att huvudet inte hängde med kroppen - tyckte att jag var skittjock när jag vägde 70 kilo... det är nog min optimala vikt, iaf om man tittar på gamla foton, I look OK liksom

BAAARA minst 30 kilo bort...

• Fru Indosaurie

jag med! Förvånad Jag kikade på kort igår och är helt förstummad över hur jag kunde känna mig fet, jag ska ALDRIG mer klaga om jag lyckas gå ner i vikt, det kan jag dyrt och heligt lova.

• MallaMojs

fru I...hihi Jag hade samma kläder på mig säkert ett halvår, f*n vad jag gick å drog upp byxor å hade mig Knäpp man är...

Men det blir hårda tag när bebbarna väl är här...

• MallaMojs

Jag har iofs aldrig blivit anmäld eller anmält någonting...jag är en mycket snäll flicka Men ok, det är omöjligt för moderatorerna att ha koll på allt, men man ska ju ha samma möjlighet att anmäla i forum, gb och inbok

• Winnertaco

Fru
    Jag kan inte heller fatta att j verkligen kände mig tjock när jag såg ut sådär!

Det är konstigt att man inte kan anmäla gb eller inboxen tycker, men om man verkligen känner sig kränkt och det är lagbrott kan man ju polisanmäla, det lär ju bli svårt för den som skickat det att bevisa att de inte gjort det...

Malla
    Jag har 25 kg som ska bort, man måste sätta delmål annars blir det för oöverskådligt och man ger upp på en gång!

Johanna 061223
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)