• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

jag kan inte bli mer skadad min mamma lyssnade mest på juggemusik dock. ska se om jag kan hitta ett smakprov till dig på youtube...

• pucken

här, min barndom

gud va jag saknar mitt jugoslavien!

• pucken

pinsamt nog brukar jag ha sån musik på mp3. det är verkligen hela min barndom: mammas musik, en tappad glass i backen och pappa som är full. vilka minnen. måste åka ner till min mormor innan hon dör

• Fru Indosaurie

äh, då vet du inte vad jag har på mp3

skulle inte ni åka till jugoslavien? hon får ju inte dö, och absolut inte innan ni har varit där!

• pucken

micke vågar inte åka han råkade hitta foto på mitt ex, och på det enda fotot jag har är när han är soldat och håller ett gevär. det är en rätt muskulös karl dessutom. men jag ska försöka åka antingen i sommar eller helst i höst för då är det inte lika varmt. får se hur det löser sig med agge bara.

• Winnertaco

Guuuud vad smart jag är... Nu när Andreas har somnat på soffan så äter jag godis, för om ingen ser så gör ju godiset ingen skada, inte sant?! *dumma mig*

puck
    Vad? Är Micke rädd för att bli sjuten?!?!

Johanna 061223
  • pucken

han är rädd att åka på stryk men det skulle aldrig hända, sån är inte dejan, exet alltså. han är hur snäll som helst.

åker nog själv, tror det är lika bra så jag kan kolla läget först. har lite outredda problem med några släktingar. jag vet inte om agge ska med, det beror på micke också. vi får se =)

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)