• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Fru Indosaurie

taco
    Vad jag skrattade när jag läste ditt inlägg om micke, haha.Cool
    och godiset märks nog inte

puck
    varför skulle han åka på stryk? Han lever ett farligare liv i VH isf

• pucken

taco
    micke bara inbillar sig ingen som ska skjutas. än

fru
    jag vet inte var han fått det ifrån. mitt ex vet dessutom hur hårt jag slår när jag blir riktigt lack, så han brukar inte bråka med mig. det är tur att micke har en så stark kvinna som kan skydda honom, även i vh

• pucken

nä pucken, läggdags *slår mig själv på fingrarna* god natt tjejer, vi får prata imorgon istället =)

• pucken

förlåt, en låt till

den här sjunger jag högt när jag är ute på party med kussen i jugoslavien! han skäms

• Winnertaco

Vi ska nog också sova här. Det vill säga efter att JAG frusit ihjäl ute i garaget när jag hämtar madrassen till bäddsoffan och bäddat den ensam, väckt Andreas, släpat honom till badrummet och slutligen tagit in hunden...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Sist igår och först idag

Jag ska ALDRIG mer äta godis, mår skit idag! Här är min motivation, kolla in min midja för 3 år sedan! Sura ser vi ut, men jag är smal i alla fall

Johanna 061223
  • pucken

taco
    *applåder för din enorma bedrift att vara sist ut och först in*

min motivation är alla tjockisbilder på mig jag såg hemsk ut för 3 år sen.

• Fru Indosaurie

taco
    ja visst är det underbart?
    Undra dock hur många år det skulle ta för mig att nå mitt mål utan motion.
    Det var tider när man kunde gå på sats 4-5 dagar i veckan. Gråter

• pucken

jag ska dra fram mina största brallor så ska ni få min motivation kan plocka fram dem när jag väcker micke.

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)