• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Winnertaco

Nu är vi i Ludvika. J har sovit 2 timmar i bilen, hur lätt tror ni att det är att få henne att sova nu? Hon är hysteriskt trött, men vägrar sova. Jag kommer aldrig att förstå mig på bebisar

Johanna 061223
  • Fru Indosaurie

taco
    men skulle ni till ludvika och allt?
    Mkt man inte vet.

Vi ska dit på måndag. STOR suck.
    w har dessutom varit extremt uttråkad dom sista gångerna vi har åkt bil och det är ju SÅ jobbigt.

• Winnertaco

Fru
    Jo, det belv bestämt hastigt och lustigt nu i veckan, Andreas har inte ens varit här sedan J kom. Jag ska jobba söndag kväll så vi måste åka på söndag fm, blir lagom länge!
    J skrek som en stucken gris när vi satte oss i bilen och hon slutade inte fast vi kom ut på motorvägen. Trodde det skulle bli en låååång resa, men hon somnade efter typ en kvart.  Jobbigt att åka bil med barn som inte gillar det!

Johanna 061223
  • pucken

skit också, jag skulle ju hoppa hopprep! *glömde*

malla
    du kan ju spana på oss imorgon annars vi ska vara där hela dagen.

taco
    visst bor ni i gävle? svärmor ska köra dit om ett par veckor, om du vill ta en fika =)

• Winnertaco

puck
    Ja, det är rätt uppfattat Jag vill alltid fika, dessutom! *kaffeberoende*

Fru
    Jag vet inte, men det borde man väl kanske kunna. Om man inte testarfår man i alla fall inte veta

Johanna 061223
  • Fru Indosaurie

well well, vi får snart se

Jag bakar bröd.. insåg snabbt (nää) att vi inte har något bakplåtspapper kvar..

• pucken

ja men då ska folie funka. så länge det inte är plastfolie, för det lär smälta annars räcker det att smöra plåten.

• Fru Indosaurie

nää så pass många hjärnceller har jag kvar för att förstå att man inte kan ha plastfolie
    jag tog aluminiumfolie, jag tänkte använda smör först men.. nä.
    nu har jag ont i fogarna. blä.

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)