• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

jag ska tydligen baka tårtan hos svärmor imorgon. får ta med mig halva köket dit känns det som.

• Fru Indosaurie

det gick alldeles utmärkt med aluminiumfolie.

W har börjat sova en hel del på mage.
    Igår när jag gick och la mig hittade jag henne så här, på mage, tvärs över sängen med benen mot fredriks bröst.

• pucken

ah hon rör sig mycket när hon sover antar jag. jag kan inte sova i samma säng som agge, han bara sparkar på mig och puttar mig ut mot kanten.

• letw83
    blandat 005.JPG

blandat 010.JPG

Dom här sydde jag klart häromdagen=)

Godkväll förresten
  • pucken

stackarn då wilma börjar bli en stor flicka nu.

• Fru Indosaurie

ja verkligen. Så himla stor, och duktig!
    i 3 dagar har hon somnat före 21 också! och sen vaknar hon oftast inte ens till något förrän vid maten (vid 03). I några veckor innan det somnade hon före 22.
    Förut sprang jag och stoppade i napp och kramades typ 5 ggr innan hon somnade ordentligt.
    DET är ju iaf skönt!

• pucken

agge har också börjat somna riktigt bra nu. han somnar vid 22 när man lägger honom i sängen och ger honom välling. när flaskan är tom är han i drömmarnas land och vaknar oftast vid 04 och sover sen till 8-9.

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)