• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • MallaMojs

tror du inte? jooo... Jag vill ju bara att M ska vara hemma, så han connectar med sina barn och så tjänar vi en massa på det i pengar...men han vill nog helst slippa säga till chefen mitt i högsäsong på jobbet

Tvillingtjejjer **vecka 26**
  • MallaMojs

xqin...hur gick det då? Vad gjorde ni?

puck...han jobbar på lager typ, där de tvättar entrémattor, så det är högsäsong hela vintrarna, börjar väl lugna ner sig nu!

• pucken

funderar på att boka flygresa till serbien i höst. 6150 för micke, mig och aggs är ju inte mycket. gratis boende och gratis mat, om jag inte väljer att hjälpa till

• Ekrlsn

malla - blodprov, urintest, fick reda på att jag var uttorkad så jag måste dricka massor

• MallaMojs

xqin...aha, det blev inget vul/ul då? Å ja, dricka en massa måste man...men jag är så törstig hela tiden så det funkar!!

pucken...det var ju ett överkomligt pris för en semster men i höst? ska du inte plugga då?

• pucken

malla
    jo, men i sommar ska jag ju jobba. skolan är roligare att ta ledigt från

• MallaMojs

aha, då är jag med, puck jag vågade aldrig "ta ledigt" från skolan, kunde ju missa något viktigt, men så har ju läsa aldrig varit min starka sida, mer lyssna

• Ekrlsn

malla ja jag har en fanta 50cl flaska som jag fyller på upp till 7-10 gånger par dag... nä inget ul/vul.. men har fått tid till det den 14/5

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)