• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

malla
    jag skiter i vilket, jag har klarat mig hittills tom på tentor som jag inte pluggat till och egentligen tänkt göra omtenta på. ska nog gå med semester!

förresten, micke hade städat hela lägenheten medan jag var i skolan. jag blev alldeles tårögd när jag kom hem.

• MallaMojs

pucken...det är ju skillnaden mellan dig å mig - du är smart Haha!

Åhh, man blir ju alldeles rörd när "de där" tar tag i saker å ting... Magnus brukade dammsuga när jag jobbade förrut, men nu är jag ju hemma alltid när han är hemma så...då gör vi det tillsammans.

xqin...aha, men det är ju baaara en månad dit

Nu ska vi åka å handla, återkommer

Tvillingtjejjer **vecka 26**
  • pucken

xqin
    du ska se att tiden går fort tills ul! snart ligger du och föder också

• Melisabeth

X - se det som så.. den tiden är "fast" iaf..... om det vore födelse så kunde det lika gärna vara flera veckor senare... Nu har du ju ett "absolut datum" så du kan räkna ner exakt =)

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Melisabeth

pucken - nä tycker du

Både ja och nej =)
    Men det är ju så.. ett fast datum är långt borta, men man vet ju att man har det..... Jag (och för al del alla andra som väntar, väntat och kommer vänta på förlossningen) kan gå och räkna ner till 4 maj.. men kan ju lika gärna få räkna till 14, eller 24 om det är så... Så "vitsen" med att kunna räkna ner försvinner ju lite =)

Kommer ju ihåg hur jag räknade ner till ens eget UL.... var ju hur segt som helst, men man kom ju närmare iaf.. även om man inte trodde det =)

• pucken

tycker det är orättvist att såna som VILL gå över tiden (jag) inte får det, medan de som inte vill får göra det ändå. taskigt, tänk på mig, jag var ju inte klar än

• Melisabeth

Haha, jo men precis =)
    Man borde kunna välja/byta med någon annan ju =)

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)