• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • CaMi

Varför kan du inte sova? Mår du dåligt eller så?

• MallaMojs

Haha, ja lite jobbigt barndom har väl alla haft emellanåt, men så blev det iaf när jag var första barnet - de har aldrig tvingat i syrran någon mat inte

Jag vet inte varför jag inte kan sova...är väl en kombination av att jag har ont i kroppen (inatt var det speciellt mage och ljumskar) och att jag inte vill gå å jobba... Har sagt att jag ska jobba till 23/4 då jag ska till läkaren, så det är ju inte så långt kvar nu...men jag får sån ångest emellanåt...

Tvillingtjejjer **vecka 26**
  • CaMi

Ångest över vad? Vet du det eller...? Jobbet kanske att du inte ska orka? Så var det då för mig ibland när man mådde totalt kasst...

• MallaMojs

Ja, det är nästan bara jobbångest! Att snart måste jag dit och då måste jag göra mitt bästa (blir ju så påtagligt när man jobbar med människor och barn, om man inte är på topp så påverkar det ju även dom negativt!!) och så har jag lite panik inför att berätta för rektorn att jag blir sjukskriven å så... Tänker mycket på "stackars" eleverna som inte får en fast lärare någonsin å deras betyg...å så...

• Winnertaco

Morrn..

Varför vaknar ungen vid 3 oh vägrar somna om förrens vid 4:30?!? Varför, varför, varför?? Hon sov ju hela nätterna i 2 månader, nu är det bara skit med hennes sömn

Malla
    Gå hem då¨oavsett vad läkaren säger, du kan ju börja plocka ut fp. Om skolan hade behandlat sin personal bra så hade eleverna inte behövt byta lärare hela tiden!

Johanna 061223
  • MallaMojs

Taco...ja, 23/4 går jag oavsett...ska bara palla nästa vecka då det är samtal med åttornas föräldrar, men går det inte så går det inte!!

Du kan ju skicka hit Johanna så kan hon å jag vara vakna tillsammans...

• Winnertaco

Hon kommer direkt... Ni kan ju snacka ihop på nätterna, inatt fick hon prata med väggen

Johanna 061223
  • MallaMojs

Taco...ja, jag behöver lite sällsis... Tänkte gå upp å sätta på datorn, men vilade istället. En Johanna här gör ju all skillnad.

Nu har jag ju iofs tänkt att jag ska jobba den här å nästa vecka, men sen kan hon komma...

• CaMi

Alvar sov dåligt i 5 månader! Sedan blev det bra i typ 3 veckor och nu är det dåligt igen. SUUUUPERDÅLIGT! Han vaknar hur många gånger som helst per natt... Hoppas, hoppas det är tänder som spökar så att han inte ALLTID kommer sova sä här dåligt...

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)