• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • MallaMojs

Mel...ja, kanske ploppar det ut två Hihi! Jag tror att det där är mittenkurvorna iofs, så det borde ju stämma om du ligger vid övre kurvan på enlings-SF... Jag är så skeptisk till det där måttet, men det är ju ändå kul att se någon slags utveckling...

Just en tjej som kommit från tillväxt-UL i en annan tråd, -24%... Hmm, nu fick jag en ny sak att nojja över, förutom sjukskrivning, läkare, jobb och så

pucken...sådär var jag i början när jag var smal å snygg (som du!! ) men det gick över å här är jag idag liksom Jag tror att det är superbra att motionera regelbundet så man kan äta lite som man vill ibland

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • Melisabeth

Jo men när man har gått ner så blir man ju sån... det är ju tyvärr så ju....

Man har ju massa summa ideer för sig hit och dit - själv trodde jag att jag verkligen skulle dö hellre än att leva om jag någonsion blkev så himla tjock som jag skulle vara om jag vägde 70 kilo...
    Sedan flyttade det sig med 10 kilo varje gång.... 5 gånger....
    Man kan ju bli störd av mindre liksom (vare sig det är upp eller ner)

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
  • letw83

malla
    jo det hade jag nog fått iaf. tänkte inte på hur det lät när jag skrev

• pucken

malla
    ja, jag gillar inte att behöva begränsa mig till onyttigt en dag i veckan. jag vill vara så där måttlig och kunna äta lite då och då under veckan, när jag känner suget komma krypande. men det klarar jag ju inte av som det är nu. får se om jag kan få rätsida på mig själv.

fast ni är himla fina som säger att jag är fiiin jag duger ju som jag är, jag vill bara inte gå upp i vikt

• pucken

letw
    men eller hur, erkänn att du är masochist och straffar dig själv HELA tiden

• Melisabeth

Malla - jo strax ovanför övre var det sist.. så skall bli mkt spännande och se.. Men har de missat att det är 2 vid 3 tillfällen nu skulle jag bli gravt oroad

Förstår precis pucken, man vill ju inte gå upp - och du är jättefin =)

Just det.. min mage har blåst upp sig eller nått idag =)
    Den är gigantisk... vet inte om det går att fånga på bild, men live är den synligt större... tidigare kunde jag ju se över den när jag låg på rygg och böjde nacken, idag stirrar jag rakt in i den =)

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

mel
    åhh kan du inte ta en bild uppifrån på magen?! det ångrar jag att jag inte gjorde, även om magen inte var så jättestor. tycker såna bilder är skicoola och mallas bild på magen framifrån är för härlig den med

• MallaMojs

pucken...ja, man måste ju inse själv att man duger som man är, ett kilo hit eller dit gör ingen skillnad.

Jag tycker att det är mycket lättare att motivera mig att äta nyttigt när jag tränar duktigt och då blir ju "vad som helst" lyx - tacos en fredagkväll typ... Fast så blir ju jag typ besatt av allt som jag tar mig för också, om än bara för en stund

Fast just just nu trivs jag ganska så bra med mig själv, jag inser liksom att det inte går att göra så mycket åt saken och då kan jag lika gärna unna mig liiite extra iaf. Tycker mycket om min gravidmage, även fast jag är sååå ovan vid att "visa upp" magen och inte hålla in allt vad man kan...det andra får vi ta tag i sen!

• MallaMojs

Få se kort på magen då, Mel!!

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)