• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • MallaMojs

Skriv igen pucken!!

letw...så om du intevarit på gym så hade det inte blivit någon middag?

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • pucken

just ja, jag skulle kolla vad gymmet kostar. aja, jag har motionerat tillräckligt idag iaf!

• Melisabeth

Men det var då tusan vad hurtiga och dana ni skall vara då =P

Just det, såg puckens bild i klänning förrut, och undrar vart i helvete den där valken som omtalades fanns???
    Okej att jag har lite ont i ögonen, men så blind må jag väl ändå inte vara =)

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
  • MallaMojs

Mel...jag kan intyga att det är puckens ögon (eller hjärna ?) som det är fel på Honm har ingen valk på magen!!

• MallaMojs

...men du såg min valk va, Mel?

• Melisabeth

*pustar ut*
    Tack, jag trodde jag blivit galen =)

Jag tänkte ta och kolla in din "valk" nu Malla

• pucken

men hallå det FINNS en valk, jag ÄR inte galen *lovar* däremot funderar jag på att ställa in joggingturen. svärmor ska ta agge men tydligen ska hennes alkispolare äta hos henne och jag vill helst inte att agge ska vara där i så fall.

• MallaMojs

Känns inte som om att du behöver jogga idag heller, puck!!

Jaja, du är sådär rabiat "oj, jag har gått upp ett gram"-tjej så

• Melisabeth

Alkispolare låter ju lagom kul =/
    Men jag tror fortfarande du missförstått det där med vad valk är =)

Fin valk Malla =)
    Flickmage är det väl med

Haha, såg på kurvan så du hade i ditt galleri att min mage ligger närmare tvilling än enling, ballt =)

• pucken

malla
    jag är ju det jag har blivit helt wack av att ha gått ner i vikt. är skitskraj för att bli så där stor igen. just nu försöker jag mest hitta rutiner så jag inte få ångest av att äta en glass mitt i veckan om jag vill. *suck* puckens i-landsproblem. barnen i afrika, de skulle minsann vara glada åt att vara tjocka

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)