Tillbaka =)
Trycket hade gått ner idag.. så det är fortfarande högt för att vara jag, men helt inom normala spannet.
Enligt alla tester hit och tid typ peka på näsan, reflexer och sånt så är jag frisk som en nötkärna...
Jag är varm som en bakugn, men har inte feber konstigt nog.
Det som är att klaga på är att ctg visade att Ella pendlade mellan 160-170 mest... hon har tidigare legat mest mellan 140-150.. Och idag var det mer nära 170 än lägre.. och en hel del upp till 180... Så det är ju "ovanligt högt" för att vara henne...men eftersom det mestadels ligger inom okejområdet så gör de inget med det heller.
Att hon inte rör sig speciellt trodde de berodde på att hon kruvat på sig så hon ligger mer mot ryygen, så det inte känns.
Vid ev förvärring blir det att kontakta dem igen och kolla vidare, annars om det håller i sig blir et koll hos BM på måndag.
Är ju skönt att det itne är något fel, men v'ldigt irriterande att må skunk och inte ha "någon anledning" - eller att man kan göra något åt det.... Är att käka fler alvedon som gäller... Även om de inte rår på skallen så kunde de tydligen verka "förebyggande", så att det släpper i längden..
Så så var det med den saken - bara att vila som gäller framöver.. får typ inte göra nått annat.
Jag hoppas ni mår bra idag iaf =)