• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • MallaMojs

Va? Heter du inte pucken? Jag tycker det är så roligt när man träffar er härifrån...för först vill man bara säga nick-namnet och sen så kan man knappt låta bli att skriva det riktiga namnet här

Mel...jag hade ju tre små röda streck på magen innan grav men nu är det liksom som en hel zebra där... Min gömmer sig inte under heller, och snart kommer väl naveln att ploppa

Jag vet i f*n vart sd kommer ifrån, sådär plötsligt??

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • letw83

malla
    jo jag håller med. nu går det ju bra, men direkt efter träffen var det svårt

puck
    hehe, nej det visste jag ju, men pucken är ju inte ett riktigt namn. Det är ju tina....

• Melisabeth

Haha - förlåt men det låter så kul med en hel zebra =)
    PLoppande navel väl jag inte få... min är så bråddjup, men nu är den mer normal, så den har ju plattats ut lite iaf =)

Jag å andra sidan heter ju så gott som mitt nick... fast i andra namn så =)

Just det.. första paret ut i föräldrargruppen (som jag vet om) har fått en son för 10 dagar sedan.... En Gabriel - och fadern var helt lyrisk =)
    Jag fick gåshud och började småtjuta.... som vanligt =)

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
  • MallaMojs

Ni får jättegärna kalla mig Malla både här och live...jag har aldrig fått ett smeknamn, baar Malin Malin Malin hela tiden...

Men guuud, nu blir jag nästan lite orolig...känns som om någon ska komma UT

• Fru Indosaurie

Malla
    men nää. Bada, duscha, lägg dig och vila! Ring förlossningen om du är orolig! (för man ringer dit i din vecka va?)

• MallaMojs

Tror att det kanske är någon liten parvel som kickar på mitt bäcken...eller tja, så känns det?!! Vad tror ni? Ska nog slå på tv:n å lägga mig ner en stund... Å ja, hmm...jag tror man ringer till förlossningen nu va, man kan väl till å med rädda små bebbar i den här veckan (urk, mardröm!!)...

Återkommer!

• MallaMojs

Jaha, nu tror jag bebban flyttat sig från mitt bäcken...så det känns bättre! Känner ju ändå henne lååångt ner, ska de vara så långt ner??

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)