• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

Jag "hörde" de andras kommentarer tidigare, så det blir jag säkert =)
    Skitspännande ju... tusan tack =)

Tack pucken =)

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Fru Indosaurie

Men åh! Jag försöker gå med i me&i chatten på myspace men det gåååår ju inte.
    *muttrar*
    Jag som ska efterlysa en sak.
    Irriterande.

• Melisabeth

letw - jag vet inte? =)
    36+6 heter den...

La in framifrån också.. men som synes så finns ingen kant eller så på magen... bara nertill, så ett vitt flöde med bristningar.. men den tar jag bort väldigt snart.. sånt hemskt skall inte ligga på nätet ju =)

• Melisabeth

Ahh, jag undrade just om det var jag som konstrat.. hade inte varit något ovanligt =)

Vad är det för brud i Karlstad Letw?
    Eller vart kanske =)

• pucken

fru
    jag tycker det är dumt att meandi inte har storlek 164/170 i den turkosa molntröjan. då kunde jag kanske haft en sån på mig! *muttrar*

• Melisabeth

Fru... tycker det syns en kant framifrån på alla gravida magar.. så man liksom distinkt ser "kulan"... på mig syns ju ingen kula liksom.. bara massa fläsk....
    Iaf ser inte jag att det ser ut som en gravidmage, utan bara en tjock mage framifrån

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)