• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Fru Indosaurie

puck
    jaa eller hur? skitdåligt

Mel
    aha. fläsk? haha. Alla i den här tråden verkar ha rätt så skev verklighetsuppfattning.

• MallaMojs

pucken...du kan väl låna Agges? Haha...

Mel...den ser ju skitcool ut, magen - liksom rundare typ, eller jag vet inte Hur som helst så ska jag ta kort på mina bristningar någon dag när jag känner mig som en självplågare Då ska du får se på andra bullar Så som du har ni hade jag typ innan grav av alla hormoner å skit...

Usch, nu har jag ganska så mycket sammandragningar helt plötsligt, inte alls ont, men läskigt ju!!

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • pucken

fru
    förlåt jag kan inte hjälpa det *asg* du låter precis som jag!

• letw83

mel
    jägartorpsvägen. sen vart det är vet itne jag

TinaZ heter hon här på fl

• pucken

letw
    åh sytråden va?

hur som helst ska vi dra nu. tar joggingen iaf, får springa fort svärmor dricker inte när agge kommer, bara hennes äckliga polare.

• letw83

puck
    yes=)

Fast hon heter  inte det på¨riktigt.... Tina alltså

• Melisabeth

Fru - har man en majtråd som ståtar med massa spända disktinkta magar så blir det ju så vet du =)

Malla - Jag hade också massa innan, men de satt längre ner så de har gömt sig "under" magen nu.. därför de inte syns ju =)
    Självplågare ja minst sagt att man är ibland...

OM jag någonsin skall skaffa fler barn så skall jag bli smal först, så jag kan vara sådär snyggt gravid och inte känna mig som en val bara.. och så skall jag sola lite innan, så jag inte är kritvit

Just det.... Hos BM igår så började A läsa på ordentligt om Prev.medel.... Han verkar inte vilja ha syskon på länge till Ella =)

Men dumma Mallas sammandragningar *bannar*

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

letw
    nä, och jag heter inte pucken... bara så ni vet

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)