• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

hoppas det går i repris, jag vill se bläckfisken! *tjimmar och tjoar*

• pucken

var inte en pessimist nu mel

åh hundtricket på ettan! och förresten, jag fixade en gratis tur till skansen på söndag tack svärmor!

• Melisabeth

Haha, nädå, ska jag inte vara =)

Jag blir knäpp.. knapprade imig 2 alvedon mitt på dagen.. sedan nu typ 6 timmar senare 2 nya... och vad gör dem.. jo huvudet känns bättre, men de jävla sammandragningarna börjar istället... började smått, men gör ondare nu.... Jag blir så väldigt trött på det här.....

Förlåt mitt gnäll, men jag fattar inte...

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

mel
    jag fattar inte heller, verkar väldigt skumt det där. du är nog inte rätt skapt för att käka alvedon helt enkelt

• Melisabeth

Nej det måste vara nått sånt... värktabletter är inte för mig =)

• MallaMojs

Urk...nu mår jag skitilla, ätit vindruvor å ett par Bravokex...bläää

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • Melisabeth

JA man kan ju må illa av för mkt vindruvor.. och av allt annat också iofs.. men jag brukar må illa när jag trycker i mig för mkt av just det.... Stackare, må illa är ju inte roligt alls ju.

Min huvudvärk kom tillbaka... jippie

• MallaMojs

Haha, vilken skiiitdag

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • Melisabeth

JA minst sagt....
    Eller egentligen har den inte varit så farligt för min del.. mest "irriterande" typ

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)