• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • MallaMojs

fru I...ja, jag har börjat med det sedan jag var sådär sjuk och hostade som en galning och det är mycket bättre nu...

Jag tittar med halva ögat på Postkodmiljönären, sen är det är väl något nytt Talangprogram på fyran...

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • MallaMojs

Jag tror det var idag iaf...å det kan ju få en chans iaf Nu när M är å spelar fotboll så får jag jag jag bestämma kanal...hihi

• MallaMojs

Do the bläckfisk?? Haha, ja, om ni tittar på talangprogrammet alltså

• pucken

hemma blev bara två stopp under joggingturen idag, förra gången var det en hel del. skönt att komma ut, men jag har grym träningsvärk i benen!

malla
    har sd lagt sig nu? de får allt hålla sig i magen några veckor till.

• MallaMojs

pucken...ja, det är det som är det härliga med träning öht - att man märker förbättring så snabbt... En snabbt uppåtgående kurva som iofs planar ut men men

Ja, det la sig efter en halvtimmer power-rest på soffan...läskigt ju!

• pucken

jag hade bara små sammandragningar genom graviditeten, det är jag tacksam för för det var inte kul alls! tyckte det var riktigt obehagligt.

• MallaMojs

Jag har ju haft sååå lite sd också, mest när jag gått en massa på jobbet och när jag fått orgasm (har ju typ aldrig hänt men iaf ) men nu kom det massa på raken men som sagt, nu är det lugna gatan igen!

• MallaMojs

Haha, en massa sd på raken alltså, inte multipel orgasm Haha, märks det att jag har tråkigt eller??

• Melisabeth

Bläckfisken var ju sjuk =)

Sammandragningar här med.. fast bara små nu dock... så dem skiter jag i =)

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)