• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Winnertaco

Åhh... fattar ni vad jag sooooov!! Nu är jag männiksa igen, har varit hos svärmor och ätit jordgubbar och druckit kaffe. Jag och Andreas bestämmde även att i vekorna ska vi åka hem så att J får sova hela nätterna hemma om det inte är nått väldigt speciellt.

Nu måste jag väl logga ur, J sover i datarummet numer, tråkigt nog

Gonatt!

Johanna 061223
  • letw83

det låter bra taco!

jordgubbar låter fusk

gonatt!

• pucken

mm jordgubbar! det ska vi kanske ha i agges tårta. tur att det är långt kvar till hans födelsedag så hinner jag bestämma mig.

och vet ni vad, även om jag är uppe med tuppen har jag hunnit köra en halvtimme på crosstrainern redan! funderar på att kanske gå upp tidigt varje dag i fortsättningen. då hinner jag oftast både träna och plugga innan agge vaknar

• letw83

jag är aptrött fast jag får väl skylla mig själv som inte gick och la mig förrän kl ett...

• Kickan 84

God morgon!

Ett litet pergomirakel! v.18 ♥
  • letw83

god morgon kickan

vadan uppe denna okristliga tid

• Kickan 84

Letw: Haha, jag vaknade av mig själv faktiskt! Legat och vridit mig länge nu dessvärre, är väl skitnervös inför dagens MVC-besök antar jag... jisses! Men det ska nog gå bra!

Vad gör du själv uppe?

• letw83

är det ul idag?

börjar jobba kl 10 och var tvungen skjutsa far min så jag kunde ta bilen.

• Kickan 84

Nopp, nästa torsdag!

Idag ska jag bara till MVC på lite extrakoll!

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)