• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Kickan 84

Jorå, mest nervig inför nästa vecka även om det ska bli mysigt att se den lille plutten igen! Sen kanske vi får veta vad det är för en filur också, och det är ju skitspännande!

Ett litet pergomirakel! v.18 ♥
  • MallaMojs

Jag är också uppe trots över två timmars sömnalöshet inatt men jag tänkte dra till skolan och avsluta där, sen ska jag verkligen sooova så mycket jag kan, oavsett tid!!

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • Kickan 84

Malla: Åh så jobbigt att inte kunna sova!

• letw83

kickan
    jo jag förstår det. gud vad spännande

malla
    jo det kan nog vara bra. man sover nog lättare om sånt är avslutat. jag önskar jag kunde få sova några timmar till. tur jag slutar hyfsat tidigt. kan jag sova middag

• Kickan 84

Letw: Hihi ja, känns lite som jag mot världen, angående vad som är i magen då vill säga!

• letw83

kickan
    jag tippar på en pojke, börjar va underskott på dom i tråden

• Kickan 84

Haha, jo det tror jag också... men inte folk som träffat mig IRL... men det är ju mkt skitsnack

Magen ser ut si eller så, illamåendet, bla bla. Mamma tror stenhårt på flicka också eftersom min graviditet är väldigt lik den när hon väntade mig, tidiga foglossningar, illamåendet, bred mage... (Hon hade inte något av det när hon väntade någon av mina bröder!)

• MallaMojs

Ja, man blir ju helt koko när man ligger å vänder å vrider i sängen och minuterna tickar på - men det känns skönt att få det avslutat och sen kan jag sova när jag vill...

kickan...hur går skolan?

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • Kickan 84

Malla: Hm, nästa fråga?

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)