• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

fy fasen va trött jag är! den där tysken suger verkligen all energi ur en. alla ska väl vara bra på nåt

• pucken

mel
    nja, jag tror inte han vet vad roligt är om jag ska vara ärlig. jag får stå ut, terminen är snart sluuuuut och till hösten får jag välja handledare själv

• pucken

och det är tur att agge vet vad som är roligt också just nu sitter han och gnäller, och jag har inte ätit sen imorse. jag blir lite irriterad när jag inte fått mat, om man säger så.

• Melisabeth

Nej vissa tycks ju verkligen vara humorbefriade/verkligen gå in för att vara trista.....

JA vi vet absolut vad oms är roligt ju =)

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Småtokig

Vill tröstäta men är inte sugen på något.. Albin bara skriker och är ledsen och jag vet inte vad som är fel, han har fått mat och torr blöja.. Han somnade av ren utmattning p min axel m en gråter fortfarande lite i sömnen

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)