• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

Malla - nej jag tror tyvärr inte på det.. men jag är villig att testa allt känns det som så.. ananas är ju ändå något av de bättre liksom =)

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • dreamsme

Malla: Heter Jenny, blir 22 i höst, sambo, inga barn.. vill ha men sambon vill vänta ett tag till.

• letw83

konserverad är ju jättegott. gillar nästan den mer än färsk men jag gillar ju slisk=)

• pucken

är det nån som vet varför jag luktar deg? helt stört. händerna luktar nästan som jäst.

malla
    men vill du hänga med mig till frisören sen? så jag har en axel att gråta mot om det blir misslyckat. så kan vi ta en fika också

• Melisabeth

Jag är nog ärligt mer för konserverade också... kroosade =)
    MEn Anders mixade den färska nu, så det blev som dundertjock juice, och det blev godare.. mjukare liksom.... Men kanske skulle göra sig bäst att blandas med lite apelsinjuice

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • letw83

mel
    oh. det måste jag prova nån gång. lät supersmarrigt!

puck
    du har bakat?

• MallaMojs

pucken...svamp? Usch, näe...jag vet inte

Såklart följer jag med dig om du vill...jag kanske borde passa på att klippa mig själv då också Så kan vi böla tillsammans... När då?

dreamsme...haha, svårt att förklara vem jag är - jag väntar iaf tvillingar efter ett par IVF (finns massa att läsa på min sida), är på mitt 27:e år, bor tillsammans med Magnus

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • letw83

dream
    jag är en 83:a vid namn Liza, som precis har börjat träffa sitt ex igen. Inga barn. Längtar, men nu dröjer det nog nåt år.

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)