• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

mel
    mm undrar om man ska ta och söka upp karln nästa gång vi besöker mina föräldrar *tänker* skulle vara rätt fett att vara lyxhustru. och ha en privat kock som lagar nyttig och näringsriktig mat till en! gud va bra.

• Melisabeth

Pucken - jo absolut =)
    Jag skullenog vara en dålig lyxhustru.. sådana skall väl vara lämpliga att visa upp också, och vara värdinnor och grejs... Men klart, shoppa ksulle jag ju kunna göra iaf =)

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • MallaMojs

dreamsme...hit är alla välkomna - har du leg bara, så vi vet att du är född 80-85? Haha

Jag skulle aldrig kunna ha superkort hår, för kruskrulligt ju Men jag har gärna kort uppklippt, trivs super i någon månad tills jag kan få upp en tofs igen och då blir det så...

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • Melisabeth

Dream - hugg in =)

Just det letw - jag har fått tag i Tina nu.. så jag skall hämta grejerna imorgon är det tänkt... det är sjukt spännande ju =)

Ananas var för vörigt väldigt stickande och frätande..... *försöker blåsa på tungen*

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • letw83

mel
    trevligt trevligt

inte lätt att blåsa på tungan varför sticker det?

• letw83

dream
    naturligtvis är du välkommen av mig med

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)