• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Winnertaco

Morrn!

Idag är jag lite piggare! Ska jobba ikväll Men först ska jag väl damsuga eftersom någon lät hunden bada i havet och rulla sig i sanden igårkväll...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Men det var väl ett väldans krångel med att boka dop... En kan inte då, en annan kan absolut inte den helgen och det tredje alternativet vi hade var mina föräldrar bortresta... suck...

Johanna 061223
  • Småtokig

God morgon

Vet inte om jag skrev att Albin fick vacc sprutan i måndags på sin 3 månaders dag.. Han växer upp så fort, redan 64 cm lång och väger 7,1 kg.

• MallaMojs

Å jag är hemma igen, det gick helt ok på skolan - känns sååå skönt nu !!!

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • Småtokig

Taco
    Vi hade 3 datum att välja mellan och valde det som var i mitten utan att kolla om de viktigaste hade tid, de får ta sig tiden helt enkelt

• Winnertaco

Nu är det bokat i alla fall, 28 juli! Problemet för oss var att folk var bortresta, och jhag vill verkligen att mina föräldrar ska vara med på dopet liksom... En av helgerna vi hade som alternativ fyller svägerskan 20, det verkade lite elakt att hon skulle få lov att skippa festen! Men nu är det löst i alla fall!

De växer SÅ fort, Johanna kan sitta i barnstol när man äter nu, hon är verkligen ingen liten bebis längre!

Johanna 061223
  • Babysugen

Winnertaco>> Inte lätt att planera in så att alla kan vara med. Jobbigt det där! Hoppas det löser sig.

Magsjuka här förresten. Fick det i natt, nu e jag redan på bättringsvägen, men shit vad dålig jag varit

• Kickan 84

Tillbaka från MVC!

Ska kontakta sjukgymnast för foglossningen, ska få sånt bälte och sådär, hoppas det hjälper!! Annars slog lillhjärtat 150 slag /min och sparkade argt på dopplern! Haha!

Ett litet pergomirakel! v.18 ♥
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)