• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

tokig
    lilla stackaren

själv äter jag glass till efterrätt. vet inte om jag ska spara lite till micke, eller om jag ska äta allt själv bara

• Melisabeth

åucken - helt klart allt själv =)
    Hade jag gjort iaf.... A brukar ju äta glass utan mig så =)

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

nä, sparade sista biten och tog en yoghurt istället. det är mickes favoritglass så han blir väl ledsen om han inte får nåt. vad äter du för glass då?

• Kickan 84

Åh glass...

Ett litet pergomirakel! v.18 ♥
  • pucken

vi har då ben & jerrys glass, rena lyxglassen. 45 spänn för en halvliter, helt sanslöst. men så gott!

• Småtokig

Jag som hade behövt komma ut, måste köpa 2 ramar som jag ska skicka iväg tillsammans med dopinbjudningarna som MÅSTE iväg idag och just nu öser det ner ute.. *hatar att vara ensam*

• pucken

tokig
    i hear you. micke och jag möttes i stan bara för att byta, han till skolan och jag hem med agge. ochj ag vill inte vara ensam med honom idag. har så grymt ont i magen!

på tal om ont i magen, visst är det typ en vecka efter mens som man har äl? funderar på om det är nåt sånt som bråkar med mig. och kan man ha rosa flytningar en vecka efter mens?

• Melisabeth

ramar med inbjudningar.. låter spännande =)

Jag är ju inte så förtjust i glassen i sig, så "burkglass" blir det aldrig för mig.. jag gillar bättre rånen och liknande på glassen =)

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Småtokig

Puck
    Du har iaf någon som kan byta av jag är helt ensam i 2 veckor..
    Vilken Ben&Jerry rekomenderar du? Blev sugen p åglass och Cityhallen har fått in deras glss.

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)