• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Småtokig

Mel
    var kanske otydlig, ska sätta in bilden från tidningen och skicka till pappa och farmor och farfar så jag passar på att skicka dopinbjudningen samtidigt..

• pucken

tokig
    min absoluta favorit är peace of cake, det är en cheesecakeglass. annars är fossil fuel en höjdare också! åh va gott köp två burkar, du lär inte ångra dig

• Miss u

Hej....hoppas ja passar in här.. =0)
    Är 21 år (fyller 22 i nov) och längtar snart ihjäl mig efter ett litet knytte,.... det hade passat så bra nu... men så funkar det inte.. Finns det någon mer som går i mina tankar och känner att man inte har vad som krävs....???

• pucken

jag har ju varit så dum och sett alla avsnitt av greys får kolla på top model istället, eller nåt. så jobbigt att fastna i en serie så man måste se klart alla avsnitt.

• Kickan 84
    Miss u skrev 2007-04-18 15:19:04 följande:
    Hej....hoppas ja passar in här.. =0)Är 21 år (fyller 22 i nov) och längtar snart ihjäl mig efter ett litet knytte,.... det hade passat så bra nu... men så funkar det inte.. Finns det någon mer som går i mina tankar och känner att man inte har vad som krävs....???
    Välkommen.

De flesta av oss har redan eller väntar barn nu...
    Ett litet pergomirakel! v.18 ♥
  • Miss u

Tackar!! Får hoppas det dyker upp nån som går i mina skor då snart.. =0)

• pucken

miss u
    jag känner likadant, på sätt och vis iaf. jag har en son som fyller ett år nästa vecka, men jag vill väldigt gärna skaffa syskon. dock är det helt fel tillfälle just nu, tiden finns inte helt enkelt.

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)