• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Småtokig

Pucken
    Det blev 2 burkar.. Cookie Dough och Irish food ingen aning om de är goda men det lät gott

• pucken

tokig
    jo men de är goda ALLA smaker jag testat hittills har varit goda!

• Babysugen

kostar det något med såna där buzzuppdrag?

• MallaMojs

Irish Food???

Jag har just pratat säkert en kvart i telefon (lååång tid för att vara mig!!) med hon Anna, som fick tvillingar förra sommaren... Jag messade henne häromdagen och nu ringde hon Kul! Vi ska ses snart - studiebesök för mig Haha!

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • Melisabeth

Malla -jag tror jag "klagade" här i tråden för ett tag sedan om fars bruttas dotter som skulle ha barn i september/oktober eller nått sånt, och att hon visst var jättestor... och att min höggravida mage tydligen var liten jämförd med den 4 månadenmagen....
    Tydligen var det tvilligar  - så där var förklaringen =)
    Lite lättad blev jag måste jag säga =)

Ang tvillingar alltså

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • letw83

puck
    jag brukar ha äl ca 10 dagar FÖRE mens. men det beror ju såklart på hur lång menscykel man har oxå.

fru
    hehe, jag skrattade oxå gott åt din telefon

mel
    jaha, får man nåt utlåtande?

• MallaMojs

Mel...ja, min mage är nog lite större än en enlinggravids i samma vecka...de i min "Svårt att få barn med bf i juli"-tråd börjar klaga över sånt som jag känt i veckor, t.ex. tryck mot revben och lungor... Hihi

Hon som ringde sa att det är skiiiitjobbigt sista tiden som gravid med twins och första tiden som förälder till twins...

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • Melisabeth

Letw - japps det får man =P
    Lämnade ett redan tidigare, mendå var inte du här

Jätteballt =)
    Anders var mycket imponerad.. vilket är gott betyg... Och har redan börjat fråga om du syr "på beställning" och vad han skulle vilja ha mer =)
    Ella kommer bli skitball =)

Jag har inte jämfört med andra kläder ännu men det är typ storlek 56 eller nått sånt eller?

• Melisabeth

Malla - ja den är högst troligt större än enling. det bör den ju vara liksom =)
    Jag är impad av en tvillingmage i maj.. den är stor.. absolut, men jag hade nog väntat mig ännu större.... jag menar.. 2 st =)

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)