• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Fru Indosaurie

74/80. så till hösten kanske? Fast dom är nog lite stora i strl. Eller iofs är den lika stor som wilmas andra tröjor i den storleken, men det är så olika. en del bodys passar i 74/80 och en del är för stora..

• dreamsme

God kväll på er tjejer... =)

Fru: riktigt konstnärligt med telefonen.. Flört Fick skratt... tack tack =)

• MallaMojs

Fru I...fick just höra att M känner hennes man och gillar inte alls honom, så det blir nog ongen djup relation Å hon kommer inte på träffen

Men jag vet att tre stycken kommer iaf Har inte osa-datum förrän på måndag så...

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • Småtokig

Fru.. Han kommer nog kunna ha 74/80 tidigare än vad vi tror, han har snart vuxit ur 62 kläderna..

• pucken

malla
    är jag inräknad i de där 3?

tokig
    de växer vansinnigt fort de små liven!

• MallaMojs

puck...näe, du är inte inräknad - kommer du??

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • Melisabeth

Jag funderar på om gubben där uppe på molnen skulle lyssna om man skulle falla in i den religiösa andan och be för lite igångsättning =)
    Naturligt sådan alltså..... Fast han har väl vilktigare saker att ta hand om kan man tro =)

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

malla
    vet inte. vet inte riktigt hur mycket jag har att göra efter lektionen på onsdag. men jag tror att jag kan komma, har redan börjat operation "pucken har inte tid till skola för agge fyller år".

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)