• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • MallaMojs

pucken...ok, men då räknar jag dig till eventuellt-sidan där även min höggravida moster står

Någon som testat att lyssna på hjärtljuden med en toa/hushålls-rulle? Läste någonstans att det går, men jag undrar om det funkar??

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • pucken

tokig
    som tur är har agge stannat upp lite nu, så nu utvecklas han mest motoriskt. tur är väl det, annars hade han hunnit bli 4 meter lång i vuxen ålder

malla
    bra! blir det fika?

• Melisabeth

Malla - jodå, det har vi gjort =)
    INte nu på ett tag iom att hon rör sig såpass så behöver man liksom inte.. men vi gjorde det ett tag där när hon envisades att vara mycket still =)

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

egentligen ska man ju ha tårta på me and i-träff *filurar*

• MallaMojs

pucken...klart det blir fika, men jag kan nästan garantera att det inte blir tårta - vi får väl se hur många eller få som kommer...

Mel...Magnus kom på att han aldrig hört jhärtljuden, han är ju aldrig med till bm, så det var därför, men han verkar ha glömt bort det nu ändå så...

• Babysugen

Magsjuka, sex och te...

Ja så har min dag sett ut. Började med en hemsk natt, jobbig morgon... Senare på dagen sugen på sex, hade långt härligt sex, och nu dricker jag te... P-piller äts, men har inte hört från Ica ännu...

Hur har eran dag sett ut??

• MallaMojs

Inget från din dag passar in på mig, Babysugen

Jobbavslut, trött och mätt... Haha!! Ganska så roligt att försöka sammanfatta en hel dag med tre ord

• Babysugen

tre ord på hur dagen har varit tycker jag e rätt kul. Borde vi införa... Hur har er andras dag sett ut med tre ord?

• Småtokig

Nu finns det bild på Dopinbjudan i mitt galleri samt en nytagen bild på Albin.. Sedan kunde jag inte låta bli att lägga ine n bild på Påsktårtan

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)