• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Kickan 84

Hahaha, äh det är väl bara att slänga!

Ett litet pergomirakel! v.18 ♥
  • Melisabeth

Jag funderar på om vi får osedvanligt mkt reklam här.. vi fyller för 17 en kasse hur fort som helst.. tycker aldrig vi fått så mkt papper innan av någon anledning.... men det kanske beror på att vi har längre till pappersinsamligen nu eller nått =)

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Melisabeth

Så  - mina ord för dagen får bli; förvärkar, viktväktarmattänkande samt.... hmmm irritation.

Nu blir det sängen för mig - nattis =)

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Kickan 84

God natt!

Ett litet pergomirakel! v.18 ♥
  • Babysugen

Som sagt, tre ord säger mer än tusen... Man kan avläsa din dag rätt hyfsat med de tre orden Melisabeth.

Nu ska jag också sova, antagligen oroligt för min son har sån hemsk hosta.

Natti!!

• pucken

nu har jag fått världens brajtaste idé! jag ska göra en tårta till agge, den ska se ut som en leksakslåda ungefär. i den ska jag lägga leksaker i marsipan/sugarpaste. ska göra briotåg, lite bilar, en filt och nu det bästa, en nalle virkad i kolasnören

• MallaMojs

pucken...låter som en finfin idé

Jag kom på att jag aldrig förklarade varför M är koko (denna gång!!!)

Det har visat sig att det är tomt på hand jobb vecka 30-32, precis då han inte ska vara där alls... (20 pappadagar från förlossningen och sen fyra veckors semester) men chefen hade frågat om han inte kunde tänka sig att jobba "när det var lugnt hemma" VA??? Hur f*n ska vi veta när det är lugnt hemma då? Åhh, det värsta är att M vill det också, för jag förstår inte hur det är att ha ett "riktigt" jobb bla bla bla... Han ändrade till å med sin semester förra året - tycker det är hans arbetskamraters tur att ställa upp eller chefens tur att anställa mer folk!!!

Åhh va arg och ledsen jag bli

Iaf så ringde tjejen som kanske vill byta lgh nyss, hon ska komma å titta imorrn *hoppas*

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • pucken

malla
    mäh va dåligt! jag förstår att du blir arg på honom. väntar man tvillingar kan de ju komma precis när som helst.

jag har iaf drömt om agges tårta hela natten ska till panduro och köpa sugarpaste idag, om jag pallar köpa nytt kort och åka till skolan först vill säga.

• MallaMojs

Ja, men vecka 30-32 är de ju nästan garanterat här så...och kanske precis kommit, inte fan vill man bli lämnad ensam då *grrr*

Tvillingtjejjer **vecka 28**
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)