• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • MallaMojs

pucken...ja, efter tre intrevjuer (?) så kan de väl ringa å säga nej tack iaf... Jag avskyr at söka jobb och inte ens få svar av någon form...

Tvillingtjejjer **vecka 25**
  • pucken

ja, han var iväg totalt 4 gånger för jobbet. i tisdags ville inte ens nåt, han var där i 10 min och drack varm choklad. och inte behöver man säga att han i princip fått jobbet för att sen skita i att ens ringa! jag blir riktigt arg!

• MallaMojs

pucken...men de kanske ringer på måndag??

• pucken

ja, det kanske de gör. men de skulle ringa senast idag se de. aja, typerna har ringt sen förut micke sitter i soffan och tittar på telefonen.

• MallaMojs

kan han inte ringa upp och fråga då?? säga att han har andra erbjudanden som väntar...

• pucken

haha nä, han velade in i det sista och nu har växeln stängt och han har inte fått nåt direktnummer. aja, vi får överleva ändå, blir väl inget avhopp från skolan för min del dock.

• Melisabeth

10 minuter och dricka varm choklas... ja så brukar man ju göra med folk som inte får jobbet =/

v 35 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

eller hur... tur att vi bor så nära. tänk om vi bott på andra sidan stan? kul att slösa en timme dit och en timme hem för att dricka choklad.

• Melisabeth

JA så kan man se det ju. alltid något =)
    MEn ändå.. låter helmysko ju...

v 35 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

jo, trist att det inte blev nåt ändå. jag började nästan se fram emot att hoppa skolan

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)