• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

Haha, gulligt ju med ungar som vill smaka på allt =)

v 35 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

mel
    gulligt i början, men sen är det jobbigt att ha en knäppis som hänger i ens byxor och vrålar

fru
    det var tider när agge bara brydde sig om sin mat, nu är han helt tokig. han snor mat från våra tallrikar och allt, när han når.

• Melisabeth

JAg tycker det är gulligt när hundar tigger också iofs =)

Inte för att det är bra eller något att eftersträva.. klart de inte skall lära sig att göra det... MEn det ser dött ut iaf.. att de är så nyfikna på allt menar jag =)

Nu skall A få datorn och jag lägga mig ner och hoppas det här går över - så blir jag mkt gladare =)

• pucken

hmm ungen fick en morot, tog några slick och sen lessnade han. han brukar älska morötter!

• Melisabeth

Men vad fan... blir inte bättre av värme och alvedon, och har dessutom spritt sig till ryggen nu =(

Förslag på vad som kan hjälp?

• pucken

mel
    hmmm skulle ju vara ett varmt bad, men ni har inte badkar. det kanske är lika bra att bädda ner sig i en varm och go säng? kanske med en kopp varm choklad? kanske inte tar bort det onda, men det är mysigt =)

• Melisabeth

Chokladen är redan drucken =)

Jag ringde förlossningen och tänkte de kanske hade ngt råd.. men de tyckte vi skulle komma in och kolla upp det, så då kan man förhoppningsvis  få veta vad det inte är iaf =)
    Även om det inte hjälper heller..

Hörs =)

• pucken

mel
    ah tänk om elle är på g? nä, hon får vänta några veckor till minsann. men lycka till!

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)