• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

nu ska jag försöka tvinga iväg micke att handla. får se vad vi kommer hem med.

• Fru Indosaurie

spännande puck Räcka ut tungan

W lägger sig på mage efter högst 30 sekunder som sittande, sen blir hon SKITSUR.
    Något säger mig att hon inte kommer att krypa alls.

• pucken

fru
    agge gillade inte heller att ligga på mage först, tog lång tid innan han stod ut med det. förresten, jag måste visa filmen på agges allra första kryptag! påminn mig när jag tittar in efter affären!

• Fru Indosaurie

puck
    W låg ju på mage och var näääära att börja krypa när hon var 6 månader ungefär, hon kunde ligga hur länge som helst och kämpa. sen kom hon på nåt annat.
    Hon tar sig bakåt och i ringar, nån mm framåt, men det är ju inga kryp direkt

• pucken

ehum micke gick själv. han vågade inte sätta agge i vagnen för då slocknar han.

• Fru Indosaurie

w har bara sovit en gång idag
    Jobbigt om hon blir FÖR övertrött & extremt jobbigt att behöva gå upp kl 5 eller nåt

• pucken

tror att agge också bara sovit en gång idag, men sömnen har funkat jättebra på sistone. itne för att jag har nattpassen, men ändå.

undrar vad micke kommer hem med *funderar* jag beställde "nåt gott"

• Fru Indosaurie

w somnar bra för natten men dagsömnen är det lite si och så med. Två lurar brukar hon behöva än, en på fm och en på em.

• pucken

vem behöver inte två lurar *drömmer*

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)