• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

Så... nä hon var inte på G.. bara envisa hederliga förvärkar...
    Men hon kunde lokalisera huvudet neråt iaf, så nogt gav det ju =)

v 35 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

mel
    va bra =) hinner tösen växa till sig lite till!

jag ska försöka jobba på min inlämning i helgen, inte för att jag känner mig särskilt manad eller införstådd med vad som fattas.

• Kickan 84

Va? Är det här ni håller hus?

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • pucken

kickan
    hänger du inte med i svängarna

• Melisabeth

Här =)

Får besök i helgen så A städar.. men jag borde väl hjälpa till antar jag, eftersom han skall iväg och jobba.. =/

v 35 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Kickan 84

Haha, nej du vet jag sover så mkt så jag märker inte vad som händer runtomkring!

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • pucken

alltså, min jävla lärare påstår att det finns hur mycket bra rtiklar som helst, som jag kan använda. okej, det kanske det finns men jag kommer ju inte åt skiten som student! *arg*

• pucken

mel
    han förtjänar verkligen en smäll på käften. jag fattar inte hur man ens kan gnäll över en uppgift som man inte gett riktlinjer för. han har inte ens sagt vad som ska finnas med! lätt att gissa till vad han vill.

• MallaMojs

Gooomorron Vaknade 7 och har fortfarande ont i vänster revben

pucken...med SU-login så kommer du väl åt en hel del bra artiklar via deras hemsida?

Tvillingtjejjer **vecka 25**
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)