• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

Men så länge det inte sagt nej så är det ju inte kört.. även om det låter dumt att de inte hört av sig om de skulle....

Nu blir det mat här =)

v 35 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

jag väntar på att vår mat ska bli klar, har tagit en hel evighet för kycklingen att bli klar! och jag är jättehungrig.

• pucken

fru
    ska kolla om micke är med på det jag vill ha bara. ett ögonblick!

• pucken

ja, det är ingen brådska. bara jag får grejerna de borde komma innan 29 april?

• Fru Indosaurie

oh ja, dom skickas mån-ons från lagret så i mitten/slutet på nästa vecka alltså veckan som kommer nu.

hade ni köpt en molnjacka? ja?

• pucken

mm molnjackan har vi, skulle haft en i vixenstorlek bara. det borde de göra till nästa kollektion!

va bra, tänkte att han kunde få dem när han fyller år

• MallaMojs

Nu ska vi göra maräng-swisch... Haha, antar att det inte stavas så, men det är mums iaf - jag som verkligen ska äta sånt

Tvillingtjejjer **vecka 25**
  • pucken

malla
    åh gud va gott! jag tryckte i mig en ask med glass igår så jag ska inte ha nåt snask idag

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)