• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Kickan 84

Malla: Jo precis!

Problemet är bara att bestämma vad f*n man ska ha för nåt! *morr*

Har ju kommit nya topptyger nu också, som inte är i fleece, alltså ännu mer att välja på, inte bra för mig!

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • MallaMojs

kickan...pratade ni inte om brunt och rött? eller man kanske inte kan ta två färger... kan vi få se en bild på vagnen....?

Tvillingtjejjer **vecka 25**
  • pucken

xqin
    vi ska skriva en rapport på 120 sidor, och nu ska jag skriva ner olika teorier kring variablerna kön och fritid. tydligen ska vi skriva en hel avhandling och fullständigt skita i om teorierna är relevanta för rapport eller inte.

• Kickan 84

Malla: Jo, vill helst ha brun bas men den kommer först i höst, d v s för sent... vi behöver vagnen innan.

Bild finns i mitt galleri, på den helröda... men jag vet inte, vad tror ni är finast av:

Röd bas - Röd topp, extra orange (enbart orange i fleece)
    Röd bas - Röd topp, extra svart (ingen av de fleece)
    Röd bas - Röd topp, extra sand (ingen av de fleece)

Sand bas - Röd topp, brun topp (ingen av de fleece)
    Sand bas - Brun topp, Svart topp (ingen av de fleece)
    Sand bas - Röd topp, orange topp (enbart orange i fleece)

ÄR ju egentligen färgglad, så brunsvarta alternativet på sandbasen går väl bort, men man kanske borde vara lite mer "stilren", vad fan vet jag? *morr*

• Kickan 84

(På babytrader.eu kan du se olika alternativ, och alla färger...)

• MallaMojs

Alltså jag tycker det skulle vara snyggt med röd/brun eller röd/sand...men jag fattar inte hemsidan riktigt men men...

• Kickan 84

Malla: Jo, uuurk, jag är sugen på allt och ingenting!

Nä, får helt enkelt bara bestämma mig och sen sluta tänka!

• MallaMojs

Men det är så små framhjul? Blir det inte svårkört i lite geggigare/snöigare underlag?

• Kickan 84

Malla: Den är vändbar, sen så finns det vinterhjul som är större! Annars skulle vi inte ta den, bor ju för bövelen i NORRLAND!

• MallaMojs

kickan...aha, vändbar är bra!! Å vinterhjul är ett måste ju...tänkte väl

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)