• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Kickan 84

Hörrni, är det normalt att kräkas om morgonen för att sedan må skitbra?? Jag menar, mitt illamående är ju borta sen flera veckor nu....? Var beredd på det i början, men i v. 16?

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • pucken

malla
    jag kommer åt många artiklar, absolut. men de som jag vill ha kommer man inte åt det är så himla typiskt.

• MallaMojs

pucken...hihi, ja så är det jua lltid

kickan...jag har inte kräkits på lääänge, men så fick jag ju bara "till det" typ tre gånger...men det är säkert heeelt normalt - jag mår alltid superbra precis efter jag kräkits så

Tvillingtjejjer **vecka 25**
  • Kickan 84

Malla: Haha, jag ville nästan skratta, NU liskom? Herregud!

• pucken

jag brukade alltid spy när jag började äta lunch. men så fort det kommit upp mådde jag bra och kunde äta färdigt nästan som om jag bara behövde töja magen först eller nåt.

malla
    ja, men nu hittade jag lite som skulle kunna funka.

• Kickan 84

puck: Ojdå!

• MallaMojs

kickan...jag har dock börjat hulka när jag borstar tänderna på morgonen, har aldrig hänt innan... Då skulle jag kunna spy om jag baar tillät mig, men nej nej...så äckligt!!

• Kickan 84

Malla:

Förresten, vi ska provköra vagn nästa vecka!! Sen beställer vi den efter rutin UL tror vi, så den hinner komma och jag hinner skicka tillbaka skiten ifall något skulle vara fel... man vet ju aldrig!!

Men jag kan fanken inte bestämma mig för färg!

Vi hade ju bestämt oss för röd bas, men nu är jag sugen på beige? Äh, fan jag vet inte alls! *morr*

• MallaMojs

kickan...det är smart att beställa vagn tidigt, även fast det kan kännas lite läskigt. Verkar som lite standard att det är förseningar å strul...

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)