• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

springa.. usch vad hemskt =)
    finns få saker som är så bra, men också få saker som jag ogillar så innerligt som att kuta =)

Ella har bestämt sig för att mitt ena revben ska av tror jag.... Tycker det börjar bli dags för henne att sjunka lite så man kan få ha dem mer ifred =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

förut hatade jag att springa, men efter att gick ner i vikt och kroppen var så mycket lättare, så känns det så härligt att springa!

du ska se att magen kommer sjunka över en natt eller nåt. helt plötsligt undrar du nog var ella blivit av

• Melisabeth

JA man kan ju hoppas =)
    Fast visst, lär säkert vara ngt fel med det också så =)

JAg gillade iofs inte att kuta när jag var smal heller.. men beror nog på mina mysko knän.. ingettrevligt när de hoppar ur led närs om helst.. speciellt inte när man sprang...
    Men det låter som ett bra initiativ =) Heja =)

• pucken

har man problem med knän ska man absolut inte springa, så det gör du helt rätt i. finns annat som är skönt, simning tex. huvudsaken är väl att man rör på sig regelbundet =)

• Melisabeth

JO så snart som man ser mänsklig ut igen så skall jag absolut satsa på badet.. skall bli löjligt skönt =)
    Kan Anders och Ella få sin egentid och  jag få motion =)

• pucken

nä god natt mel! du borde också krypa till kojs

• pucken

uppe med tuppen, nästan och nu ska jag lyckas byta kläder på agge medan han sover, så vi kan åka 22-tåget till skolan. intressant, minst sagt.

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)