• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

hoppas inte tradera bråkar med mig, jag har span på lite auktioner

• Melisabeth

vad har du hittat för kul pucken.. kläder eller annat? =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

mel
    om jag har tur får du se om 5 min =)

• pucken

jadu, ingen aning. synd att den inte stannade på 9 bara. den var rätt cool!

• Melisabeth

Nu står A och gör scones... bara hoppas jag kan få en ryggmassage också ikväll så är jag himla nöjd sedan =)

Ngn i föräldrakursen som skulle få om typ 1 vecka tyckte visst jag hade stor mage för att ha 5 veckor kvar.. A träffade dem på bussen och tydligen var han väldigt pratsam (han pratar inte svenska så han har inte sagt pip på hela kursen) =)
    Och de verkar bo nära här, så kanske man kan slå sig ihop med sedan om promenader och sånt =)

• pucken

pratar inte svenska? va? nu är jag lost.

alla i vår föräldragrupp tappade hakan när de fick höra att jag hade bf en månad innan alla andra min mage var ju så liten.

• Melisabeth

Ja alltså paret som Anders träffade - som gick i vår kurs... Han är inte från sverige och pratar inte svenska =)
    Så han har inte sagt något under hela kursen, men eftersom A mer än gärna pratar engelska så var det ju inget problem för karl att babbla nu.. och det gjorde han tydligen med råge =)

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)