• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

ah jag fick för mig att a inte pratade engelska! haha, så fel det kan bli =) men då så, trevligt att prata med nån. vi stod inte ut med nån i vår grupp alla tjejer satt BARA och gnällde på våra träffar, och där satt jag med den perfekta graviditeten och bara mådde fint. nä, okej att man får gnälla, men det kan finnas utrymme för annat också.

• Melisabeth

Ingen har gnällt i vår grupp.. alla verkar ha mått toppen.. så jag har har knappt vågat gnälla något =)
    Alla verkar ha varit lite reserverade.. men verkar trevliga, så man kan ju hoppas att man kan träffa på någon efter iaf =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

så nu fixar jag badvatten. ska bli så skönt att ta ett bad, har gått över 17 000 steg idag!

kul att din grupp är bättre än min! jag önskar att jag hade nån att hänga med här, då kanske jag inte varit så snabb på att plugga igen efter födseln. tur att malla får sina töser i sommar, hon bor nära!

• Melisabeth

JA precis.. och med två är ju möjligheten att du får låna en att gulla med större också

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

usch jag börjar visst må illa helt plöstligt

• pucken

väldigt onödigt. *suck* och jag som ska till skolan imorgon, och ta med mig agge, i rusningstrafik *dubbelsuck*

• pucken

ja, konstigt att det kom så plötsligt bara. aja det är väl sånt som händer.

micke och jag ska börja springa imorgon =) svärmor ska passa agge en timme ett par dagar i veckan, så ska vi springa en runda och komma i form. härligt! har itne sprungit sen blindtarmsproblemen för 2 år sen.

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)