• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

Haha... så olika det är... man kan visst inte "lyssna" på något... för att det som en del upplevt har varit precis tvärt om för en del =)

Men det lär ju visa sig i slutänden eller inte.. man lär ju inte missa ungen iaf, om den kommer ut =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Winnertaco

Mel
    Haha, nä det är väl i princip det ENDA man som biologisk mamma är bergsäker på att inte missa i sitt barns liv, att de föds

• Melisabeth

precis.. lär märkas vid någon punkt iaf... =)

BM i fredags skämtade med A om ifall han visste vad han skulle göra om det blev aktuellt med förlossning hemma.. oj vad blek han blev då =)

• Melisabeth

Jag blev nog ungefär lika skraj egentligen.. men hon sa det som respons när jag sa till Ella att "nu blir det ingen mer gång förrns du verkligen skla ut"... och hon menade ju då om vi väntar så länge så vi absolut 150% vet att hon är på G så kan det ju bli så =)

Men Nä han fattade nog också att det inte är speciellt troligt =)

• MallaMojs

Det är väl det man är rädd för - att det ska gå så snabbt att det blir hemma i badrummet

Tvillingtjejjer **vecka 25**
  • Melisabeth

Jag är inställd på att det kommer ta lång tid, så jag är inteorolig för det... låter ju liksom "lite för otroligt" så att säga =)

Mår lite bättre nu så luskar i om jag skall följa med gubben in till stan eller inte... vore jutrevligt och shoppa lite... Fast å andra sidan är det ju som vanligt billigare att inte =)

• MallaMojs

Mel...jag håller på å snåla som f*n nu, för att bevisa för sambon att vi skulle klara oss med 3000 mer i hyra... Haha Det går sådääär...

• Melisabeth

Ahh det skulle kosta 3000 mer att bo större antar jag då.. eftersom du har en så precis summa =)

JO vi borde inte shoppa denna månad då det redan blivit en mjuklift som vi inte beräknat, sedan balkongmöbler om vi får tummen ur.. och om A ska byta namn så är det 1500 spänn sådär hejhopp..... Så borde verkligen inte..... MEn vill....
    Fått på hjärnan om ngt speciellt jag vill ha... men det är ju också det där med att man inte vet hur stor hon kommer bli.... gahhhh =)

• MallaMojs

Mel...ja, jag skickade en intresseanmälan på en större lgh igår, sen vet man ju inte ens om vi får komma å titta på den, men man måste ju räkna på det lite. Han tycker det är alldeles för lite "övrigt"-pengar kvar då...*suck*

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)