• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Winnertaco

Vi ska väl gå en sväng med hunden efter att vi lyssnat på "vinn Adams pengar". Sen vet jag inte, rensa ur lite mer urvuxna kläder ut J´s garderob kanske *snyft*

• letw83

jag ska jobba halvtio och sen drar jag på syjunta! Står och klipper ut delar just nu till megasnygg manchesterklänningar.

• Melisabeth

taco - är sånt sorgligt?... klart man kanske inte vill inse att ens bebis växer =)

Syjunta.. tänker jag på kafferep i kyrkan typ. men antar att det kanske är lite "vettigare" syjunta =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • letw83

mel
    jo, vi är i medborgarskolans lokaler och har symaskiner och så. nästan som syslöjden, fast vi får ta med eget material=)

• Melisabeth

Ah, inte lika mycket kaffe och skvaller alltså, som för tanterna =)

• letw83

mel
    precis, lite kaffe blir det nog och mest sysnack

• MallaMojs

Jag är också vaken, knappt men iaf

Jag hade sååå ont i revbenen igår kväll, så det var en befrielse att gå å lägga sig å sova, andningen funkar bättre då. Men jag har fått tillbaka "mensvärken" långt ner i magen - varför???

Jag ska ta det lugnt idag, sen blir det fika med ett par brudar från FL i eftermiddag!

Tvillingtjejjer **vecka 25**
  • Melisabeth

Bra fråga... Jag har ingen aning om varför alla krämpor uppträder.. men jobbiga är de ju oavsett.... Får hoppas det blir bättre =)

Fika låter trevligt =)

• MallaMojs

Mel...det påminner om den där läbbiga växtvärken man hade i början, känns ju som om att det visserligen växer nu också, men jag har inte känt så på flera månader ju...

Hur mår du då?

Tvillingtjejjer **vecka 25**
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)