• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • MallaMojs

Mel...ja Jag fattar inte hur hon kunnat dölja det, men så har jag ju inte sett hennes mage heller.

Apropå sammandragningar så vet jag hur de känns nu iaf Haha, ok jag har haft lite, men inte alls mycket...men nu blir de fler å fler...

Tvillingtjejjer **vecka 25**
  • Melisabeth

Bra att veta hur de känns iaf =)
    Men får hoppas dina inte gör ont ännu iaf =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • MallaMojs

Mel...näe, de gör inte ont, och det är nog därför jag inte reflekterat över de innan... Haha, jag är koko I knoW!!

Nu ska jag ut på lunch...

Tvillingtjejjer **vecka 25**
  • Winnertaco

Jag tycker att ni ska vara "glada" för att ni har sammandragningar, jag hade ju typ inte en enda under hela graviditeten, och så vägrade det ju komma igång också!

• Melisabeth

taco - jo jag är glad för dem... om de bara inte gjorde ont så skulle jag inte bry mig alls =)
    Jag är nog mest "irriterad" för att jag är orolig för att jag inte ska veta om det är "på riktigt" eller bara "för att retas" eller vad man skall säga =)

• Winnertaco

Det sägs ju att man vet när det är på riktigt... Annars blir det många svängar in på förlossningen, och det är väl ingen som blir besvärad över det (förutom ni då kanske )!

• Melisabeth

Jag tog ett snack med lillan i fredags när vi varit där att nu får det inte bli någon mer sväng in, innan det är dags.. får väl se om hon lyssnade =)
    Dumt om de tröttnar på en redan innan kanske =)

JO det sägs ju att man vet... men hur vet man så att säga.... HAr ju mått vädligt konstigt och annorlunda flera gånger och nästan trott att "något" är det ju iaf.. vad har jag inte vetat.... Men Jo man vet säkert när det väl kommer =)

• Winnertaco

Tröttnar på en gör de nog inte, när jag var in för att jag inte tyckte mig känna några fosterrörelser sa de att alla bedömningar såhär sent i graviditeten är bedömningen JUST NU, och känns det konstigt igen ska man komma in igen!

• Småtokig

Mel

Jag var konstig i magen någon vecka innan Albin kom är tydligen rättså vanligt att magen tömmer i förberedelse för förlossningen.

• Winnertaco

Jag var jättedålig i magen flera gånger de sista veckorna och tänkte att "nu, nu är det dags!" Men icke då...

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)