• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

Malla - nej det är ju därför det gick så bra.. jag är ju jättefarlig

Nu skall jag ta mig en dusch och se om mina sammandragningar vill lugna ner sig lite... ingen fara på taket, men är ju inte så kul att det gör ont oavsett =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Fru Indosaurie

taco
    skönt att dra in lite slantar ändå!

Läskigt det där att man inte märker nåt.
    På natten ligger jag i exakt samma ställning och håller om henne så rullar på henne gör jag iaf inte.
    Innan vi fick W vaknade jag när dn kom på morgonen, när den damp ner i dörrmattan, sen vaknade jag när F stack nyckeln i låset när han kom hem.
    Nu vaknar jag kanske när han pussar på mig om jag har tur

• Winnertaco

Fru
    Antagligen sover man myclet djupare nu när man väl får sova. Inatt vaknade jag inte en enda gång, helt otroligt!

• Fru Indosaurie

taco
    jaa, skulle tro att det är så. det blir ju inte många timmar på en natt, dom är iaf lätt räknade på en hand.

• MallaMojs

Fick just veta att en utav tjejjerna som skulle med på fika ikväll ligger inne, hon åkte in igår med massa sammandragningar... Uj, hon är ju bara i vecka 26 men det är tydligt stabilt nu så... Man blir ju alldeles skakig själv ju!!

Tvillingtjejjer **vecka 25**
  • Melisabeth

Malla - men då talar väl procenten emot dig iaf =)
    Om man skall se något "bra" i det....
    Men skönt att det verkar stabilt iaf =)

• MallaMojs

Mel...haha, ja det är sjukt att man faktiskt tänker så...

• Melisabeth

JO men låter ju lite smått hemsk när man säger sånt.... Men det är ju inte så det är menat, utan det är väl just att hitta "det bra" i det som händer... hur dumt det än är... =)

• MallaMojs

Mel...ja, det är ju ingen som vill att det ska gå åt pipan för alla liksom... Hon mår visserligen bra nu, ska bli sjukskriven å så - hihi, hon hade precis berättat på jobbet och så, värsta smygaren

• Melisabeth

MEn det var ju bra att hon berättat innan iaf.. om än knappt =)

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)