• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

Malla- jag hade nog ingen växvärk.. inte som jag minns iaf =)

Jo nu mår jag ganska bra =)
    Funderar på vad farao det var som fick magen att flippa så igår, men har varit ganska kugnt under natten så... lillan var lite orolig och ville inte sova....  Men annars så har jag typ mindre ont än på flera dagar... benen sitter kvar och liknande =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • MallaMojs

Mel...jag hade sjuuuk växtvärk i början, jag som aldrig haft mensvärk innan var ju helt novis på det där...menmen, det är säkert ingen fara - bebbarna sparkar som bara den, trots att det är morgon

Du kanske har mindre ont för att nu ska du vila ordentligt, snart är det dax!!!

Tvillingtjejjer **vecka 25**
  • Melisabeth

Haha, vila när man har mindre ont.... jo kanske det.. men är ju svårt också.. man är ju lite uttråkad när det inte händer så mycket.... Men får se om gubben hinner hem något idag, isf kanske man kan göra något... annars stannar jag nog "här" för säkerhets skull =)

Jag är så van mensvärk så jag tänkte nog inte på det jättemycket i början, om jag hade det... är nu när man sluppit det så länge som man reagerar på när det kommer =)

Vad är det för FL-typer du skall träffa då? *nyfis* =)

• Fru Indosaurie

Jag fick sovmorgon idag! underbart.
    F tog upp W när han kom hem, som vanligt, bara det att den här gången märkte jag inte ens när han lyfte upp henne, jag vaknade och sängen var tom
    Lite läskigt.
    Sen lekte hon, åt frukost och fick blöjan bytt och sen kom hon och la sig igen och vi gick upp alldeles nyss.

• MallaMojs

Mel...det är lite tjejjer från visp-tråden, där de flesta haft lite problem att bli gravida Jag har träffat dom en gång innan, men det var innan jag ens plussat lite pirrigt

• Melisabeth

Låter skönt Fru =)

Malla - ahh, men då kan de ju vara kul att ses om det var ett tag sedan nu =)

• MallaMojs

Mel...ja, det blir säkert supertrevligt - men jag är ju sådär nervös i början...det var jag ju när jag träffade er här i tråden också, haha...men ni är ju inte alls farliga (Mel, dig kan jag ju inte uttala mig om )

• Winnertaco

Åhhhh, vad skönt det var med morgonprommis! Lite kallt, men jätteskönt! Var in på jobbet för att kolla en grej, och det slutade visst med att jag lovade att jobba 1-2 pass i veckorna Det är en tjej som mår jättedåligt som behöver slippa ha ansvar för skiften ett tag, och jag vill ju hjälpa henne! Pengarna behövs också!

Fru
    Andreas brukar vara tvärtom, han märker inte när jag går upp och hämtar henne, och så vaknar han av att han rullar på henne så att hon vaknar...

• MallaMojs

taco...men det är väl bra? Är det nattpass alltid? Å då får man inte ta fp för alla dagar i veckan va? Haha, nu kom hon som har noll koll tillbaka (Jag alltså!!)

• Winnertaco

Malla
    Det blir kvällar i veckorna, när man jobbar stägning slutar man 00:15, så det blir väl 4 timmars sömn innan J vaknar dessa dagar! Man får ta fp för de dagar man inte jobbar, om man jobbar mån-tis kan man ta fp för ons, tors, fre, lör och sön. Sen är det lite speialregler för helgerna, man måste ta ut antingen fredag eller måndag för att kunna ta lördag och söndag. Men en dags jobb ger ju mer pengar än en dags fp!

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)