• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Winnertaco

Ja, idag är det vaaaarmt. Och jag som ska jobba, suck... Vet inte ens vilka som jobbar och jag tänker då fasen itne anstränga mig för att få veta det. Fatta vad sur jag är på min chef... Jaja, hur som helst... Vi har varit på bvc, Johannna var 72 cm lång och vägde 9881 g Bvc-tanten sa att vi skulle börja med välling "för hon blir ju 6 månader om 2 veckor" Shit!! 6 månader!!

• Småtokig

Taco

Våra bebisar blir stora fort.. Albin blir 5 månader nästa helg.. och nästa måndag ska han få spruta nr 2

• Winnertaco

Tokig
    Ja, jag hade för mig att de föddes nyss...

Hmmm, ska man träna eller ska man skita i det eftersom hela den här dan blev kattskit i alla fall i och med att jag ska jobba?!?

• Småtokig

Taco

Precis, det är ju inte alls längesedan vi väntade på att du skulle in för att prata med läkaren på övertidskontrollen.. Och efter det så var det ju inte långt kvar till jag skulle ha..

• Winnertaco

Min bild av Albin är ju när han var pytteliten när vi sågs i sthlm, för mig är han ju så liten än
    Nä, det var ju typ igår.. Fast jag har redan glömt hur jobbigt det var att vara höggravid i alla fall!

• Fru Indosaurie

småtokig
    jag postar till dig på måndag.
    Har öppet hus på sön så jag tänkte att dom kanske vill se den

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Fru Indosaurie

en fd jobbarkompis till mig hade såna problem också.
    Hon fick låna pengar av sin sambo när hon skulle köpa sushi en gång..

och när hon var gravid så betalade han hennes del av deras avbetalning på en kamera en månad, mot ett löfte att hon inte skulle köpa en enda sak nästa månad.
    Detta för att hon skulle kunna köpa ett par mammabyxor

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Winnertaco

Jag skulle aldrig stå ut, ett krav för att vi skulel flytta ihop var helt delad ekonomi och vi har nog fasen aldrig haft ett gräl om pengar. Lite tjafs om vad vi ska köpa de månader som det varit lite sämre med pengar, men aldrig så vi varit osams.

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)