• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • nica83

Kickan
    Usch! Man är väl känsligare när man är gravid? Inte för att jag har märkt det ännu, men har bara tillbringat någon dag i solen än så länge!

Vi har 28 grader i vår lägenhet Tänk om vi måste bo här med bebisen, för varmt för ett litet barn!

• Kickan 84

Vi är ju här Taco!

Åh, har ni regn Mel? Kan ta ett par droppar jag med!

I morrn sticker jag till jämtland, håller på att tänka igenom packningen för fullt nu!

Ett litet pergomirakel! ♥ Jag ska bli pojkmamma ♥ BF 23/9 2007
  • Winnertaco

Åh, det var ju nån här! Trevligt! Här är de också äckigt varmt, är rätt nöjd över att bo i källaren just nu!

• Kickan 84
    Nica: Jo, jag brukar ALDRIG bränna mig och nu känns det ju fan som att jag är brännskadad på riktigt! Ajajajaj...

Är varmt i vår lägenhet med, blir ALLTID det om sommaren... men men, senare problem
  • Melisabeth

Kickan - ja det kom en 5 minuters skur, men nu är det fint igen, men 5 grader svalare än tidigare =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • Kickan 84

Mel: Uuuunderbart!

Taco: Muuuums! Fasen jag kommer att bli riktigt tjock tror jag, ständigt sugen på sånt därnt!

• Winnertaco

Kickan
    Jag åt allt, dygnet runt när jag var gravid. Trodde jag skulle få fan för det sen, men alla 18 kg försvann av sig själv. Nu har jag bara de kilon jag hade redan innan kvar att tampas med!

Nä, nu glass och kaffe, återkommer senare eller imorrn!

• Kickan 84

Taco: Hoppas jag blir av med dem fort jag med, har ju dock 16 kg sedan innan som kom efter pillerstoppet när PCOS:en satte igång allt skit!

Äh, senare problem det med

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)