• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • nica83

Puh, Lite har man kunnat sova iaf! Fläkt är rätt så bra, vår står på dygnet runt i sovrummet.

Tokig
    Jobbigt att ni har det såå varmt! Men bra att det funkar, ger mig lite hopp

• Småtokig

Nica

Idag var det olidligt, vi började på 30 i sovrummet men det fläktar lite ute så det kanske sjunker..

• Winnertaco

Idag är det svalare här, skönt! Johanna har ätit en dl välling, nu sover hon som en stock...

Grattis Babysugen, jättekul!!

• Winnertaco

En hane som antagligen ska heta Arthur. Det är Andreas syrra som ska köpa honom. En coton de tuliar eller nått sånt, bommulshund på svenska...

Johanna 061223
  • nica83

Arthur var coolt tycker jag

Jag är fasiken helt groggy. Vet inte hur många timmar om dagen jag sover, men måååånga. Känner mig inte riktigt bra . Har en konstig känsla i magen också, ont och sticker men inte som vanlig växtvärk. Kanske oroar mig extra mkt då det var ungefär nu i förra graven som jag började blöda... Suck

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)