• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Babysugen

Jag gick bara upp 5 kg med min son.... Nu fick jag plus igår igen och enligt familjeliv har jag BF 14 feb. 2 dgr efter jag hade med sonen, får se vad VUL säger den 6 juli..

• Småtokig

Babysugen
    GRATTIS..

Nica
    Vi har det nog lite varmare i våran lägenhet, vi börjar med 28 grader på morgonen och sedan klättrar det sakta uppåt under dagen.. Fungerar faktistk med bebis även om det är jobbigt.. Måste vara noga med att han inte är för varm samt att man kollar så att han inte är törstig.. Så numera har han fri tillgång till brösten eftersom det är så varmt, han får även vatten ..

• Babysugen

varmt mycket varmt.. Hoppas jag slipper illamåendet som jag hade med sonen...

• letw83

puck
    vad gjorde du uppe så sent? börjar inte du kl 6?

• pucken

letw
    nä, inte den här veckan jobbar skift, så jämna veckor jobbar jag 14-22.30 och ojämna veckor 6-14. igår hade jag ju precis kommit hem

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)