• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • nica83

Det är bra med senare problem

Någon med bra tips på att svalka lägenheten? Spruta huset med vattenslang? Tvinga värden att installera AC?

• Kickan 84

Köp fläktar, det är rätt skönt även om det inte i sig blir kallare direkt...

Sig själv får man svalka med kalla handdukar och annat...

Ett litet pergomirakel! ♥ Jag ska bli pojkmamma ♥ BF 23/9 2007
  • Melisabeth

Tänk om alla kilon kunde rasa av =/
    De första 18 rasade ju på 1 vecka, sedan gick det ju iaf att få bort ett par till, men de sista 4-5 verkar hopplösa, jag går ju fan upp till 5+ direkt igen om jag går ner till 4+ *muttrar*

Svalka ja... fläkt är skönt ja =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • Kickan 84

Mel: Det är bara att kämpa på!

Själv har jag ännu bara ökat 3 kg sedan inskrivning, men det lär ju gå undan snart!

Ett litet pergomirakel! ♥ Jag ska bli pojkmamma ♥ BF 23/9 2007
  • Melisabeth

Kickan - jo det är ju det.. men jag spyr snart på det.. har ju inga sommar kläder som passar.. en kjol som går på - men passar inte.. och det är svettigt i jeans liksom =/

Jo det kan gå väldigt fort.. jag gick ju upp 4 el 5 kilo till v 28, och efter det, 2 kilo i veckan = 20 kilo på sista 10 veckorna =(
    Men det var ju samma kilon som rasade direkt också.. gick ju ner 10 kilo bara på förlossningen (eller till morgonen efter) och resterande 8 första veckan.. så det var nog mest vattenkilon det

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • pucken

taco
    de hade ju inget annat alternativ och jag skrev 1 år på barnets ålder, så det är ju deras problem att de sen klassar honom som spädbarn

mel
    nä, det var riktigt billigt! bröllopsresan gick på 17. fast det var i januari, och nu sökte jag på resa om en vecka

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)