• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Winnertaco

Man kanske skulle prova lite te med smak av lakritspuck? Antingen är det gott eller uräckligt skulle jag tro...

Johanna 061223
  • nica83

Den här tråden är inte så livad om dagarna, har hunnit jobba och inte så mkt har hänt

Härligt med promenad med barnvagn, blir avis

Här ska det ätas korvstroganoff sent på kvällen, hungrig som en liten ponny!

Någon av er som använt tester för urinvägsinfektion? Funderar på om jag har det nämligen och har test hemma nu, ska testa imorgon. Vet inte hur säkra de är? Känns bra iaf, för visar det utslag så är det bara att pallra sig till läkaren. Om inte får jag prata med BM på inskrivningen om en vecka... Hypokondriker? JAG?

• letw83

jag jobbar hela dagarna just nu, så jag har inte så mkt tid till att surfa. när man tidigare har kunnat ägna hela dagarna åt att sy och göra annat räcker inte kvällarna så långt.
    och på helgerna är jag hos C och då känns det viktigare att passa på att umgås med han.

snart är det arbetslöshet i sommar som gäller. fast blir det fint väder lär man väl va ute istället för inne och surfa

• letw83

mel
    Isabellas kläder är snart färdiga. Har du tur med posten bör jag hinna skicka dom så du har dom på fredag.

• Melisabeth

Letw - oj redan =)
    Du har ingen bild?? Jag är sjukt nyfis ju =)

Och så får du inboxa kontonr =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • letw83

mel
    dom är ju inte riktigt klara, texten och ärmfållarna fattas. Men om du ger dig till tåls en kvart så kan jag sy fållarna och fota får du ser hur det ser ut so far.

• Melisabeth

Letw - ja gärna =)
    Jag ser ju ungefär iaf.. nog för att stilla min nyfikenhet =)

• Melisabeth

Ang avundsjuka på promenaden så kan ni får ta dem istället för mig ju - jag var genomsvett och trött som bara den.. har inte kondis för 5 öre ju, och skruttan är tung
    Nä men jag borde verkligen ta en sådan om dagen - jag vet.. kanske hjälper kilona som skall bort... Gäller bara att hitta nån fin och rolig väg att gå =)

Lillan har vänt upp och ner på dagen, men nu har vi myst och kvällat oss sedan kl 21 - med massage, bad, lite mer massage och långsamt ätande, och jag tror hon har somnat nu. så jag hoppas på 4-5 timmars sovande för henne - mat, och sedan att hon sover till 7 eller nått....
    Anders har "prov" imorgon som avgör om han får jobbet eller inte, så han behöver vara utvilad - han var uppe med lillan inatt så han behöver all sömn han kan få... och hon med för den delen =)

*håller mina tummar för att lillan är med på mina planer*

Ja här hinner man inte sitta och hänga så mycket numer.... inte om man skall vara ute och röra på sig =)
    Dessutom så försöker jag hinna fixa här hema när lillan sover numer, så då hinner man ju inte heller =)

Anders kommer hem en timme tidigare idag iaf - så om lilan sover blir det kvällsmackor och te och bara mysa lite =)

• letw83

mel
    är det förresten ok om jag lägger upp bilden på isabella i mina kläder på bloggen?

• letw83
    HPIM4314.JPG

HPIM4321.JPG

bilderna är lite suddiga. jag behöver en ny kamera=/
    iaf blev det ett annat tryck, vet inte vart det gamla är, men jag tyckte det där var finare i vilket fall.
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)