Ang avundsjuka på promenaden så kan ni får ta dem istället för mig ju - jag var genomsvett och trött som bara den.. har inte kondis för 5 öre ju, och skruttan är tung
Nä men jag borde verkligen ta en sådan om dagen - jag vet.. kanske hjälper kilona som skall bort... Gäller bara att hitta nån fin och rolig väg att gå =)
Lillan har vänt upp och ner på dagen, men nu har vi myst och kvällat oss sedan kl 21 - med massage, bad, lite mer massage och långsamt ätande, och jag tror hon har somnat nu. så jag hoppas på 4-5 timmars sovande för henne - mat, och sedan att hon sover till 7 eller nått....
Anders har "prov" imorgon som avgör om han får jobbet eller inte, så han behöver vara utvilad - han var uppe med lillan inatt så han behöver all sömn han kan få... och hon med för den delen =)
*håller mina tummar för att lillan är med på mina planer*
Ja här hinner man inte sitta och hänga så mycket numer.... inte om man skall vara ute och röra på sig =)
Dessutom så försöker jag hinna fixa här hema när lillan sover numer, så då hinner man ju inte heller =)
Anders kommer hem en timme tidigare idag iaf - så om lilan sover blir det kvällsmackor och te och bara mysa lite =)